18.1.14

Counting down


Om 27 dage er det Valentinsdag.
Den dag, mennesker verden over tilbringer med dem, de elsker allerhøjest.
Der er kærlighed i luften, når tusindevis af mennesker modtager blomster, kys og gaver fra dem, der får deres kinder til at rødme og deres hjerte til at banke.

Heldigvis har jeg også én, der får mig i den syvende himmel.
Det bliver årets mest romantiske dag, når jeg skal tilbringe dagen i luften med mit livs kærlighed.
Flyvemaskinen.

Jeg har været dybt og alvorligt forelsket siden jeg var 2 og jeg tror aldrig, at noget kan erstatte den følelse, jeg får, når jeg flyver langt væk på nye eventyr.

Og det bobler i maven og jeg glæder mig helt ind i hjertet, til jeg skal rejse til en af mine yndlingsdestinationer.
Jeg skal tilbage og dufte til den varme jord og smage på fantastiske sukkerrør og fodre aber og giraffer, hvis de ellers kan opføre sig ordentligt.

Back to the roots

Meget mere om det eventyr, der venter forude, snart.
Indtil videre tæller jeg ned, og mærker sommerfuglene summe.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar